In dit artikel
-
-
Als je je Prime-lidmaatschap wilt bijwerken of wijzigen, bel je ons op elk moment gratis op +31 202629717. De Prime-hotline biedt klantondersteuning. 24 uur per dag beschikbaar.
Als je je Prime-abonnement niet wilt verlengen, zeg dan op voordat je abonnement (of gratis proefperiode) afloopt.
Zie voor meer informatie de Voorwaarden voor Opodo Prime.
Hoe ga ik naar mijn Prime-account?
- Op je computer: klik op 'Mijn account' in de rechterbovenhoek van onze startpagina en daarna op 'Inloggen'. Voer het e-mailadres en wachtwoord in dat je hebt gebruikt bij het aanmelden.
- In de browser op je smartphone:tik op het menu met drie lijntjes in de linkerbovenhoek van de startpagina van onze website. Tik op 'Inloggen' wanneer dit menu wordt geopend. Voer het e-mailadres en wachtwoord in dat je hebt gebruikt bij het aanmelden.
- In onze app: tik op het pictogram 'Profiel' in de rechterbenedenhoek van de startpagina. Tik vervolgens op 'Nu deelnemen' middenboven op het scherm. Voer het e-mailadres en wachtwoord in dat je hebt gebruikt bij het aanmelden.
Ik kan niet inloggen op mijn Prime-account
Wat moet ik doen? Probeer je wachtwoord te resetten. Reset je wachtwoord:
- Op onze website: ga naar 'Mijn account/Mijn Prime' (rechtsboven) en selecteer 'Inloggen'. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'.
- In onze app: ga naar 'Profiel' in de rechterbenedenhoek. Tik vervolgens op 'Nu deelnemen' aan de bovenkant van de pagina. Selecteer 'Inloggen' en tik op 'Wachtwoord vergeten?'.
In beide gevallen ontvang je een e-mail met instructies.
Als je Google gebruikt om in te loggen op onze site, moet je je wachtwoord opnieuw instellen via Google