Is er een fout of probleem opgetreden bij het betalen van uw boeking?
Als u op "Kopen" hebt geklikt en daarna een foutbericht hebt ontvangen over problemen met de betaling, dan raden we u aan om contact op te nemen met de verstrekker van uw kaart en te raadplegen wat er is gebeurd. Er kan een probleem zijn met uw kredietlimiet of met een onverwachte afschrijving in uw normale uitgavenpatroon waardoor uw kaartverstrekker de transactie heeft geweigerd. U kunt uw verstrekker op de hoogte stellen van wat u koopt, zodat de transactie vooraf kan worden goedgekeurd, en het daarna opnieuw proberen op onze site.
Als u op "Kopen" hebt geklikt maar niet zeker weet of uw boeking is bevestigd, dan kunt u zelfs als u geen foutmelding of bevestiging van uw reserveringsverzoek hebt ontvangen, controleren of de boeking bestaat door ons systeem voor het beheren van uw reserveringen te gebruiken (klik hieronder).
Als u een reis hebt aangeschaft op onze website, maar uw boeking nog niet is bevestigd en er nog geen tickets zijn uitgegeven vanwege een betalingsfout, dan hebt u mogelijk een e-mail van ons ontvangen met alle informatie over hoe u de betaling succesvol kunt voltooien. Als u uw boeking niet hebt kunnen voltooien en dit volgens u komt door uw betaalkaart, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij u kunnen helpen uw aankoop te voltooien. Merk op dat tarieven kunnen veranderen en de weergegeven prijs daarom niet kan worden gegarandeerd totdat de betaling is ontvangen en de vliegtickets met succes zijn uitgegeven.
Om uw reserveringsstatus te controleren, kunt u uw boeking openen door hieronder te klikken:
Toegang tot uw reservering