In dit artikel
-
- De voucher accepteren
- Uw voucher gebruiken
- Wat is de vervaldatum van de voucher?
- Wat is de waarde van de voucher?
- Wat als het tegoed niet voldoende is om de totaalprijs van een boeking te dekken?
- In het geval dat u deze voucher niet wilt accepteren
-
De voucher accepteren
Om de voucher te accepteren, klikt u op de knop "Voucher accepteren" in de e-mail die we u hebben gestuurd.
Uw voucher gebruiken
Te verzilveren via onze app voor Android of iPhone. Download onze app om uw voucher te bewaren in onze nieuwe in-app Wallet-functie, totdat u er klaar voor bent om deze te gebruiken. We zullen u regelmatig updates sturen om ervoor te zorgen dat u het maximale uit uw voucher haalt voordat deze verloopt.
Wat is de vervaldatum van de voucher?
Deze voucher blijft 18 maanden beschikbaar. Het kan worden gebruikt om vluchten te boeken tot de vervaldatum die wordt vermeld in de e-mail die we u hebben gestuurd.
Wat is de waarde van de voucher?
De waarde van de voucher wordt vermeld in de e-mail die we u sturen.
Wat als het tegoed niet voldoende is om de totaalprijs van een boeking te dekken?
Het resterende bedrag moet dan met een bankpas worden betaald. Geldig voor alle tarieven en eventuele aanvullende diensten die u boekt.
Houd in gedachten dat om uw voucher te verzilveren, u hetzelfde e-mailadres dient te gebruiken dat u hebt gebruikt voor uw oorspronkelijke boeking en dat u uw vlucht dient te boeken via de app van het land van de oorspronkelijke boeking. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de boeking. We behouden ons het recht voor om de voucher of boeking gedeeltelijk of volledig te annuleren in het geval van frauduleus gebruik.
In het geval dat u deze voucher niet wilt accepteren
Als u deze voucher niet wilt accepteren, klik dan op de beschikbare link in de e-mail die we u hebben gestuurd. Wij zullen dan blijven samenwerken met de luchtvaartmaatschappij om te zorgen voor een terugbetaling. Helaas zijn veel luchtvaartmaatschappijen, door de beperkingen die door de overheid vanwege COVID zijn opgelegd en het grote aantal verzoeken, niet in staat om terugbetalingen binnen de normale termijn te verwerken. Dit zal waarschijnlijk leiden tot een vertraging van enkele weken.